torsdag 12 januari 2012

Pynta här & pynta där..

Fasen va trist det var på jobbet idag när Jonas plockat bort julstjärnorna..
Allt ser så vansinnigt tomt och visset ut.
Plockade fram lite vårigt pynt igen och så kändes det i alla fall lite bättre.
Grönt är skönt!

Jag och min fina kollega Angeliqe (Uttalas Aunschelick) (Angelica på riktigt) tog dag i vårt trista fika rum. Köpte in lite nytt och blandade med lite gammalt för att liva upp stämningen en aning i bunkern.

Det är otroligt tacksamt att göra något för allt kan bara bli bättre än vad det var tidigare..

...tycker jag i alla fall, vissa menar dock att det är som att sminka en gris.. =)

Ni ser kanske att jag valt att inte ta med så mycket av det som finns i bakgrunden..
Det är för ert eget bästa!
Trust me!

2 kommentarer:

  1. Lovely!! Jag gillar din blogg. Och jag älskar din pyntning. Och hey, ett extra plus för uttalshjälpen!
    Puss, Aunschelick

    SvaraRadera
  2. Höddudu Aunschelick!?? Inte min pyntning! VÅÅÅR pyntning!!! <3

    SvaraRadera