måndag 16 januari 2012

dagens...

Har precis varit och tittar runt lite på bloggar här och var och något som nästan alltid förekommer är dagens outfit! Inget för den här bloggen tänker jag men vill skryta lite med nya inköp, hjärtan och gamla favoriter!

Var i Jönköping med kära vännen Andréa i fredags och fyndade bland annat en ny läderväska från WERA. Den doftar ljuvligt! Tror att det kommer bli en klassiker, kommer vilja ha den jämt! (Vi får se)

Förra året hittade jag världens skönaste kängor! Känner mig lite som Pippi i dem. Man kan traska runt och inte behöva vara så himla försiktig. Det gillar jag!

I höstas firades jag och Anna Th kungligt av vänner, familj och kollegor. Vi är trettio!
Jag fick mitt lilla hjärta av mina arbetskompisar. Älskar det lilla hjärtat! Har på mig det nästan varje dag! Världens finaste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar