onsdag 11 januari 2012

Lugnaste nyårsafton..


I år hade M och jag bestämt att det skulle vara en otroligt lugn nyårsafton med bara god mat, dryck och datekväll & det kan man väl säga att det blev.. Jag hade inte tänkt inkludera tokförkyldning och feberfrossa men så blev det i alla fall.
Tur vi var hemma så jag kunde ligga med huvudet i Mikaels knä. Vid tolvslaget slängde jag på mig pälsmössan och tog med mig colaglaset för att tillsammans med grannarna skåla in det nya året.


Trots fysisk nedsättning (!) körde vi hårt med menyn.
70-talsklassikern Räkcocktail gjorde comeback.
En nygammal favorit! Skulle kunna äta det varje dag!


Nästa årtionde: Oxfilét med portabellosås och hasselbackspotatis. Klassiker av en anledning. Tusan så gott!

Vet inte när Key Lime Pay var som mest poppis men det känns som nittiotal!?
Så kan man också göra..
Nästa år kanske vi kör supertrendigt istället för rekordretro!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar