torsdag 4 februari 2010

Sovrumstaket!



Tycker lite synd om Andréa som varit med och hjälpt mig riva taket innan killarna gipsar, men det var liksom ingen som fotade det.. Du får helt enkelt komma tillbaka så plockar vi fram kameran igen
;)
För det vill du väl!?

Olle kom och hjälpte oss att gpsa sovrumstaket. Han är en pärla han Olle! Utan att behöva bara frågar han om vi behöver hjälp (och det gör vi ju- ALLTIIIID) Så då kommer han, och det ska ju medges, det krävs lite folk för att gipsa tak! Tack Olle!

4 kommentarer:

  1. Tapeten är identisk med en tapet som fanns under en massa andra lager tapet när vi rev vårt kök där vi bodde förut. Den påminner också om den tapet som farmor & farfar hade i sitt kök.
    Vad fint golvet blev!
    Roligt att läsa din blogg. Välkommen att läsa min!
    Kram från kusin Ann

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Visst är den fin!? Det är nästan lite synd att ta bort den!
    =)
    Jag brukar titta till dig och din fina familj på din blogg som en tjuvtittare. Ni verkar ha det bra!
    =)
    Ska bli bättre på att kommentera!

    SvaraRadera
  3. mmmmmmmmm

    nä det är ju tråkigt när man kommer i sina finaste jobbekläder sen får man iinte vara med i din fantaskiska blog :( men men jag som sagt får väl den dagen då jag har ett eget liv ta mig bort till er o kämpa vidare... med mycket fototagning ;) hihi.... jag kommer o hjälper er när som (om det finns tid och arb uppgift :))kram kram

    SvaraRadera
  4. Du är hjärtligt välkommen tillbaka!
    =)

    SvaraRadera