söndag 21 februari 2010

Så här i flyttar-tagen....

... tänker jag mycket på hur det blir med interiören.
Kommer våra möbler funka i det nya hemmet eller har vi vuxit ur dem?
Tanken är väl att vi tills vidare ska leva med det vi har och se hur det blir innan vi börjar dra VISA kortet i högsta hast!
När det är sagt så har vi ingen sängstomme, bara madrass på ben och det funkar väl det med men nu får vi ju så fint sovrum och det skulle vara trivsamt med ett väl inrett rum...
Tycker om dessa två... Vi får se..
Mikael tycker att jag har böcker till förbannelse och han vill nog helst elda upp dem i vår framtida kamin..
Men jag ÄLSKAR mina böcker och likt mitt giga piano så vill jag inte leva utan dem.
Mannen vill inte leva i ett bibliotek så jag får väl sprida ut kärleken...
En läshörna, här.. en där!
;)


Jag har ganska många bilder och fotografier och inte så många väggar att sätta dem på så jag gissar att det blir ett hopkok på väggarna i trappan upp! Det kan nog funka..


1 kommentar:

  1. Du LOVADE ju köksbilder!!! Fy, vad lågt... ;)

    Förresten, säg till Mikael att det är JÄTTEFINT med böcker som inredning. Det blir varmt, ombonat och så kan man lura folk att man är så där härligt intelektuell!(herregud vad många L och E det var i det ordet!) :D

    SvaraRadera