torsdag 21 januari 2010

Tycker det är lite tungt...


Mikael jobbar på, han är stark och ser framåt. Jag tycker det känns tungt. Vill inte var där uppe mer, vill vara där det är fint, rent och färdigt...
Så tänkte jag skulle göra lite egen terapi på mig själv! (Vad tycker du om det Johan!?) Har varit på nätet och i bilder sammanställt vad jag vill ha i vårt nya hem!

Lite udda stolar till ett fint bord har jag planer på. Fast i vårt hem blir de med största sannolikhet vita allihopa.
=)
Böcker är bland det vackraste jag vet att ha i ett hem, det blir varmt och ombonat (och med lite tur tar de in lite färger)

Vansinnigt vackra dörrar! Jag är på jakt efter ett par spegeldörrar att ha ner till källaren och toaletten (så om ni har några får ni gärna höra av er! 2008-900 och 2008-800) Hade givetvis tänkt ha dem i högblank vita men nu känner jag att det är ju inte så tokigt att klatscha till det med en knallig färg! Gult är inte fult!

Svart och vitt.
Det är fint det. Vita golv, det ska vi ha! Tur huset inte är så stort för annars skulle Mikael få dammsuga hela tiden!
=)


Det känns redan bättre, inte precis så att jag längtar dit just nu men kanske i morgon....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar