torsdag 21 januari 2010

Gott och blandat...


Jag har börjat fila så smått på vår trappa och står i valet och kvalet om vilken färg den ska få. Vi har vit, blank pärlspont på väggarna upp och en ledstång i ett mellanljust träslag (vet inte vad det är men den är fin och i vill behålla den som den är) Så då är frågan... Vita eller svarta trappsteg???


Har en stark förälskelse till möbler som påminner om denna! En sidebänk, sideboard, kärt barn och allt det där! Gärna i teak, retro! Viktigt att benen är runda och blir tunnare ju närmre golvet de kommer! Så kära n.. hittar ni en och ni inte tar den själva!
Ring mig ASAP!!!


Genomgående tema oavsett om jag bott, i en favela eller på ett slott (ja, eller hur- jag har bott i slott!), myspys ljus i massor!
Borde vid detta laget ha klippkort på värmeljus på IKEA!!!



Har funderat länge på hur jag ska lösa lamp situationen över matbordet! Har varit förbaskat sugen på stora glödlampor som hänger i klasar ända sedan jag såg ett gäng i ett visnings kök från HTH i Oslo för flera år sedan. Men de är ju så grusamt dyra! Men se och häpna! Här finns de för en och en halv hunka på GRANIT! Det är ju förbanne-i-mig det finaste jag hört sedan jag konfirmerades!!!

Hurra-Hurra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar