söndag 18 april 2010

Nu börjar det likna något!!



Vad skådar mitt norra öga!?? En bänkskiva!?? En bänkskiva i massiv inoljad miljaaarder gånger!!???

Närsomhelst i detta nu när jag sitter på jobbet
(jag vet, man ska inte göra andra grejjer när man egentligen ska jobba... men det tar bara en sekund(!) )
så vet jag att mannen med stort M är hemma och sätter dit dörrar på vitrinskåpen!!

Tadaaaaa! Fläkten på plats och inkopplad, nu ska jag bara bättra på minnet om hur man lagar mat så ska det bli storkok av!


Världens kanske bästa skylt!
Tanken var ju att den skulle ha veckans dagar och att vi skulle styra upp våra liv med samsynkade planer men när man får så söta meddelanden vill man ju knappast sudda!

2 kommentarer:

  1. Det e så fiiiint!!
    Hur ska du kunna laga mat där?? det kan ju bli smutsigt! Fortsätt med mikrodieten istället ;)

    SvaraRadera
  2. kanonfint..vilken grym fläkt ...gilla gilla gilla

    SvaraRadera