söndag 7 mars 2010

Saker jag tycker extra mycket om idag...

Var ju på IKEA häromdagen och spontanshoppade något trivsamt.. Nämligen två "Ludde",.. tänk er en tidig (läs svinkall) morgon i mars och detta är en morgon man måste häva sig upp ur sängen..
Tänk hur ljuvligt att få placera de nyvakna små fötterna på ett fårskinn!!
DET kallar jag vardagslyx!


Sara har varit på besök i skogarna i helgen för att fira Dea, men under söndagen var hon på besök hos oss. Ostmacka, TV och youtube! Det är en bra söndag och en bra systerSara ;)
No pun intended!
=)

Är ju oftast glad i min lampa men tycker det är väldigt svårt att hitta "platsen" för den i det nya huset... Den får bo här så länge...

jaja... det blir nog bra....

1 kommentar:

  1. hmm, tack för att du la upp den bästa bilden på mig :)

    Det har blivit så fiiint!!! När kan jag flytta in??

    SvaraRadera