måndag 14 december 2009

Okidoki, nu är det dags att ligga i!...



Efter att ha legat sömnlös i natt och tänkt på allt som måste göras i huset innan vi flyttar in och med tanke på att detta ska ske om en ca 6 veckor har jag insett att det är dags att ta på sig hårdhandskarna! Här ska donas!




Här pirkas det ska ni veta... I flera timmar dras gamla tapeter från väggen...



Kände att det kanske inte var så spännande att pilla på gammal tapet men har man börjat med något kanske det är bäst att avsluta det!?? Kanske..




Titta va mycket papper!
(ser ni spöket till höger?)


När allt detta var gjort tog jag ett par stolt steg i huset och kände att
- Jaa, jag kan nog bo här! =)
Sedan snubblade jag på en sladd och blev vansinnig!!!
-Arrrrrgh!
Det är prylar och möbler överallt.. Så jag tog kameran och fotade av div möbler och vitvaror som bara hängde i vardagsrummet och la in dem på blocket!
HaHa!



Någon som är intresserad? BILLIGT BILLIGT!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar